Gårdagen med Julia ♥

Julia hämtade mig runt elva också åkte vi upp till Mellansel och badade. Fast vi solade mest och Julia brände sig apmycket på benen, hahaha ... Halv fem var vi hemma hos Julia så då satte vi oss vid datorn en stund, sedan gick vi ut och fotade och gjorde en film som ni kan se här . Haha, söt vi är. Nejmen, Julia är den haltande flickan på slutet, annars är det jag. Gick in till datorn igen och fixade filmen, sen åt vi och fotade mer. Runt sju drog vi till stallet. Jag fick gå och hämta Sudden för det var så lerigt där nere (Julia går ju med kryckor, stackarn) också borstade vi och tränsade honom. Gick och ställde oss ovanför hagen och skulle ta porträttbilder vilket inte var det lättaste .. Hästen tyckte inte det var kul så han envisades med att ha ena örat bakåt eller bara se konstig ut. Tur han är söt, haha! Efter ett tag blev han less så då gav vi oss, fast jag ville pröva fota lite med min kamera och de bilderna blev så fail så jag vet inte vad ... Herregud, haha.
Efter det mockade vi och fyllde vatten och sen kom pappa och hämtade oss!

Jag har massor av bilder som jag ska ladda upp, men har inte orkat ladda in dem på datorn än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0