Midsommar!

Gårdagen var bra grym den. Halv ett kom Mia, Stefan, Ludde, Charlie, Wilmer och Smilla så då gick jag och Smilla ut och lekte - kollade kaninen och hoppade studsmatta och gunga. Sötjänta! Runt ett kom Per, Carina, Malin och Filippa så då gick vi till Hembygdsgården och fika och bara mös. Smilla sjöng också (småbarna får gå upp och sjunga om de vill, så sött). Sen gick vi tillbaka hem till oss igen. Malin, jag och Smilla gick upp på mitt rum och busa sen gick vi ner och åt förrätt, vilket bestod av 2 pajer, soppa, bröd, salader m.m .... Någon timma senare åt vi middag, grillat, strips, sallad och lite annat. Efter det bar vi in ett bord till tv-rummet också spelade jag, bror, Oliver och Malin poker - gissa vem som vann då? Ägda blev ni! Satte igång Wii och kollade när bror och Oliver spelade, sen vare fika. Åt tre skålar med jordgubbar, för gott alltså. Efter det spelade vi fyra Med andra ord 3 gånger typ och efter det for de hem. Då var väl klockan runt halv 2 - 2, tack för de 13 timmarna! ;)

Vaknade elva imorse och har fortfarande varken klätt mig, duscha, borsta tänderna eller något .. Men ska gå och göra det snart, sen ska vi typ äta rabarberpaj och efter det ska vi till Mia och de och äta langos, mums!
Med det menar jag att bilderna kommer imorgon, tog typ 300 bilder ...


blond och brun blev jag av Rhodos. Woho ;)

Kommentarer
Postat av: malin

du glömde att ludde också va med i poker ;)

2011-06-25 @ 17:25:51
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0