Värmeeeee

Hej på er! Gud vilken värme det är nu alltså. Herregud. Idag cyklade jag, mamma och Ellen till Åte och stekte. Trodde jag skulle dö när vi cyklade dit, alltså hade det inte varit så jäkla varmt och världens motvind hade det varit härligt men nu var det ju inte så .. Vi kom hem runt fyra så då gick jag och duschade, sedan spelade Ellen och jag monopol. Tio i fem cyklade vi till mormor och åt gomat!
Så det är väl anledningen till att bloggen ligger nere. Men det är ju sommar och värmeeeeee (!!!!!) så jag har inte lust att sitta inne. Och det hoppas jag inte ni har heller, för guds skull. Haha!
Ska skriva ihop ett tidsinställt om igår som kommer upp vid tio, så håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0