Början på något nytt ღ

Början på något nytt? Ja, det kan man nog säga. Har velat fram & tillbaka sen jag fick reda på det om det är bra eller inte, i måndags när allt blev klart kom jag fram till att det här, det var något bra - början på något bra.
Picca har nu flyttat till Alne Herrgård, någon mil från mig. Känns såklart tråkigt att jag inte lär få träffa han varje dag. Men alla där är så snälla, och stämningen är på topp. Man kände sig så himla välkommen, helt underbart!
Iaf så ska jag kanske dit imorgon, ska prata med Erica om jag kan följa henne för jag vet inte riktigt hur allt funkar där än så jao. Sen kanske jag far dit på fredag & sen på sportlovet ska jag försöka vara där mycket.
Det känns bra iaf.



Kommentarer
Postat av: sofiaaa

lite närmare Mig och Katinka dåra ;D

2011-03-02 @ 19:26:08
URL: http://.sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: agnes

Precis :D

2011-03-02 @ 20:32:35
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0