Mål för 2011, året då framgångarna ska komma!

 

Har suttit & försökt skriva ihop mål för mig & P för iår. Detta var vad jag kom på. Jag vill att 2011 ska bli ett roligt år för oss. Ett år med inte så mycket krav men samtidigt framgångar. Förra året hade jag för stora förväntningar och allt bara rasade & sket sig, 2010 var ett svårt år. Tillbaka till nu. Iår ska vi påbörja seven games & klara oss igenom några, det känns mest bara kul och det behöver jag inte stenhårträna, det är liksom 5-10 minuter varje gång jag är där - det räcker. Vi ska hoppa 80cm, nej det måste inte vara jsut 80, men helst. Det borde nog inte vara svårt, fast jag är nöjd bara vi klarar hoppa 50 lugnt & snyggt liksom, nu snackar jag inte tävling btw, utan på hemmaplan ;). Vi ska rida ut, HAHA tänker ni nog då. Ni vet inget, tänker jag då. När jag började sköta honom fick jag inte rida ut, då han var som han var, eller är. Erica var helt enkelt rädd att något skulle hända. Nu känner jag ju han ganska bra, så vi borde nog få komma ut iår, hoppas jag! Vi ska galoppera på en äng, det är något jag drömt om länge. Vi får se hur det går. Vi ska ha kul, det lär ju inte bli så svårt, haha. Vi ska klara snygga öppna&sluta, det kan vi nog få jobba lite på, eller mest jag, haha, han kan ju. Och sist men inte minst ska vi få en bättre relation, det kommer nog med 7g och det där att ha kul och ja.

2011 kommer bli ett intressant & roligt hästår! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0