Nöj er nu!

Det var då ett jävla tjat! Herregud, jag gillar inte pessoa, okej? Ni som har ridit på det/rider på det och gillar det, visst, gör det om ni vill. Jag kan ju inte förbjuda er, det kan ingen. Men ni behöver väl inte komma och tjata på att jag ska komma och pröva er häst så kanske jag ändrar åsikt efter det? Jag vill inte komma och rida en häst jag inte känner, och jag tänker absolut inte ändra åsikt, never. Punkt.
Och jag har väl aldrig sagt att pessoa är förbjudet? Herregud. Jag försöker inte få er att ändra åsikt. Jag blir så less på sånt här. Visst får ni komma och säga er åsikt, det är ju det jag vill. Men ni behöver inte tjata sönder och försöka få mig att byta åsikt.
Jag tycker att pessoa är ett riktigt skitbett. Det kanske funkar, det gör det säkert, men jag tycker att det bara ger helt fel signaler.
Nöj er med det nu!



Kommentarer
Postat av: emelie

Helt rätt, bara för man står för en sak ska inte folk komma och klanga på det! alla tycker olika :)

2011-03-03 @ 15:41:30
Postat av: agnes

Precis! :)

2011-03-03 @ 15:57:23
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: madde

har du tagit upp en sak till diskussion så får du vara beredd på o mothugg med..

2011-03-03 @ 16:07:52
Postat av: agnes

det är såklart jag var beredd på det, jag förstod att vissa skulle reagera som de gjorde, det gör mig inget. Det jag blir irriterad på är att ni säger att jag borde komma & pröva era hästar så kanske jag ändrar åsikt sen, vad är det för stil va? Får jag inte ha min åsikt eller?

Herregud.

2011-03-03 @ 17:54:17
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: matilda

jag har inte orkat läsa texten men det är såhär det blir, och jag förstår vad madde och bea menar med det här, tat lugnt ;)

2011-03-05 @ 16:18:35
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0