Yes, jag är blyg.

Jag vet inte varför jag kommer mig för och skriver det här. Känner bara att jag vil skriva något så jag kör väl på min jäkla blyghet som jag hatar mer än allt annat, haha.

Jag är blyg. Har alltid varit. Jag har försökt som satan att få bort det, ibland går det bra, oftast inte. Min blyghet är något som jag tycker förstör sjukt mycket för mig i stallet. Jag vågar inte göra vissa saker, rädd att folk ska bli förbannad och skälla ut mig. Jag hälsar inte på alla, men som jag försöker klämma ur ett litet hej.

Min blyghet förstör iaf för mig. Jag vågar inte klämma ur mig saker jag vill när det finns folk jag känner sådär i närheten. Jag vågar inte fråga om hjälp alltid. Jag vågar bara inte. Jag är helt enkelt blyg OCH feg!

Det förstör som fan ja. Jag vet inte hur andra folk ser på mig. Om de tycker att jag är oförskämd eller om de ser att jag är blyg? Haha, det där lät ju inte alls dumt! Men ni förstår.
Därför tycker jag det var sjukt svårt att flytta från ÖOR till Alne. Jag fullkomligt älskar Alne redan, alla är så hjälpsam och så. Men ändå. Jag vågar fortfarande inte göra allt. Jag gömmer gärna bort mig, typ. Men det ska nog gå bra det här, hoppas jag. Det går nog över snart, hoppas jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0