Äntligen!

Nu är det äntligen dags, sitter antagligen i bilen påväg till Hööks / Birsta nu med Julia och hennes mamma & pappa. Ska shoppa massa, tror jag. Eller jag vill men vi får se hur långt det räcker, vill inte bli helt pank haha!

Vad ska jag köpa då? Hihi, ridbyxor tror jag, en huvtröja, kanske ett schabrak, ridhanskar, ridsockar och kanske mer. Det återstår att se. Sen på birsta ska jag köpa sommarkläder! Gött som fan.



2 saker jag vill ha nu , men jag lär väl ändra mig där när jag provat och så. Så typiskt mig, haha ...

Och sen tänkte jag bara säga att det kanske inte bara kommer vara häst här,  utan lite vad jag gör på dagarna. Men ingen stor skillnad alls. Bara för att det känns drygt med andra bloggen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0