Bästa du.

Hellu! For till stallet direkt efter konfan (kan inte förstå att jag konfirmerar mig NÄSTA helg och får en systemkamera då och om ca. TVÅ VECKOR åker jag till Rhodos. Helt gaaaalet!!!) så var där runt halv fem. Bytte om och snackade med Julia och sedan fixade vi hos hästen. Åt, fixade mat åt hästarna, hämtade in Sudden och borstade, fotade Julia när hon red. När vi släppt ut Sudden igen åt vi klart och sedan hämtade vi Picca, han fick äta mat & beta medans jag borstade men efter ett tag blev han bara dryg och lyssnade inte så då tog jag in han på plan också fick han stå "lös" där medan vi borstade klart. Julia fotade underbara bilder, min älskade myskille!! ♥

Förövrigt är han ju halt och han är verkligen halt. Jag fick lite ångest och så för att jag gick lite med han. Han stödjer sig inte på vänster bak, inte mycket iaf. Och han går jättekonstigt, han lyfter jättehögt och sätter ner huuur försiktigt som helst, stackarn :( Funderar lite på vad det är som hänt, för det där såg inte bra ut!



HAHA, va ful vi  är. Glada hästar också .. (från 20 april)
Bilder från idag kommer imorgon eller fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0