blogg.se du vet?

Ja, alltså vad ska man säga? Skrev ett långt inlägg igår när jag kom hem, publicerade och vad händer? Jo, det försvinner. Försöker igen, samma sak händer. Dampa sönder på blogg.se och loggade ut .. Hade väntat hela dagen på att få blogga sen skiter det sig :(

Vi kom hem runt halv sju iaf. Hade en hur rolig dag som helst med Julia i Sundsvall, massa skratt! Köpte upp nästan alla mina pengar, förstår inte hur jag lyckades .. Köpte faktiskt bara ett par ridbyxor, en huvtröja, ridstrumpor, en grimma och på birsta köpte jag tre tröjor för sammanlagt 160 så japp det på hööks var dyrgrejern! Lessen Agnes, absolut. Med tanke på att jag måste ha mer kläder innan Rhodos och det är bara ca. en månad kvar.

Har iaf varit och tränat idag, sjukt skönt men gud så jobbigt! På onsdag ska jag inte ha Piccabbo för Erica ska ta med han på ÖOR och rida han på hennes lektion. Men far nog till stallet ändå och följer kanske till ÖOR, det återstår att se :)

Nu fick ni lite "ohästigt" också, klarar ni er? Haha! Bilder på allt jag köpte kommer imorgon eller onsdag eller torsdag, har massa inplanerat så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0