Forever and always

Hellu! Idag skippa jag och fyra tjejer från klassen sista timmen för vi skulle gå och träna inför konfirmationen imorgon. Det gick hyffsat och jag är inte lika nervös längre, men ni får inte veta vad vi ska göra. Ni får film imorgon eller söndag! Sedan drog jag in till stan med mamma, pappa och syster. Köpte tre böcker, en skrivbok, byxdress (heter det så?) occ sockar typ. Kom hem för en timma sen och nu ska jag hjälpa mamma, städa, hårinpackning, ansiktsmask, dusch och förbereda lite inför imorgon. Fullt upp minst sagt :)

Och jag var iväg på en väääldigt spännande grej igår, jag berättar nästa vecka kanske. Är ni sugna? ;)


forever and always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0