Hemma & sjuk

Hej där! Tänkte blogga igår när jag kom hem men det sket sig, somnade halv 7 påå söndag morgon och vaknade halv tio, inte trött alls, nej. Men den natten var gaaaaaanska jäkla grym så det gjorde ju inget. Sen sov jag 30 minuter på vägen hem, när jag kom hem åt jag yoghurt och såg film sen somnade jag och sov i några timmar. Mamma tvingade upp mig halv fem också gick jag och duschade, sen såg jag tv och sen kom mormor & morfar och åt. Så jag hade inte så mycket tid och ork, vilket jag antar ni förstår nu? ;)

Pappa väckte mig iaf halv sju imorse och jag var helt borta, hade ont i magen med så jag stannade hemma idag. Klev upp 12 så jag lär väl inte kunna somna ikväll ... Menmen, jag mår bra nu iaf och så.

Och jag är såhäääääääääääär sugen på kinamat, herregud. Och jag saknar min prins väldigt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0