igår & helgen

Hejhej! Igår hade jag ju ingen konfa så drog till Alne så jag var där runt tre. Julia hade tagit in Sudden redan så då hjälpte jag henne och borsta och sådär, sen skulle jag ha lektion för henne. Haha, det var väl najs? Nejmen, vi körde ganska oseriöst fast ändå inte, lite volter, sitsträning, galoppombyte ...

Sen tog vi ut honom igen och gick och fixade i Piccabbos box. Sen åt vi och kollade på när Marinette och Ramona red. Runt 20 i sex tog jag in Picca och ryktade honom ordentligt och seda vid kvart över sex lastade Erica honom och for till ÖOR. Efter det gjorde vi inte särskilt mycket så ja :)

Nu ska jag sätta mig och göra lite tidsinställda inlägg, så inte bloggen drar helt nu när jag far! Har nyss packat klart och hoppas att jag inte glömt något, ska snart duscha och så. Vi här "på riktigt" på söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0