Let's get it done now then

Hej! Idag har varit världens chilldag, klev upp som vanligt och sen halv åtta kom åkte vi inte till Resecentrum och 07.56 drog klassen till Umeå. Körde först fortet i 2 timmar, sen åt vi ca.45 min och sen spelade vi Laserdome 2x20. Efter det gick vi mot tåget, blev sjublöta, missade nästan tåget, hann med det och stal KJS (duvet, evelina) mobil och smsa lite. Sen gick vi tjejer på stan ett tag, fick med mig en bikini hem, mums.
Nu ska jag plugga, försöka hinna så mycket som går. Går och lägger mig 21.00 ikväll och läser i en timma för jag måste typ läsa ut boken på två dagar hihi.
jag har en hemlighet som ingen annan vet, taggad. tell u about it when it's done!



Kommentarer
Postat av: Alva

sjukt fin bild !

2011-05-26 @ 14:24:29
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: matilda

det där är nog finaste bilden jag tagit på er! En av dom, ni blir alltid fina :)

Jaaaaaaaaaaaag veeeeeeeeeeeet ;)

2011-05-28 @ 15:02:50
URL: http://matiildasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0