Suck

Hej där! Dagen har varit ganska bra endo, hade engelska & spanska. Sedan hål i 40 minuter och då spelade vi Achtung, Die kurve. Världens grymmaste sspel, vaaa? Haha, sen hade vi so och sen lunch. Efter lunchen stannade jag och malin kvar där för det skulle vara talang och massa och vi skulle hjälpa till. Fast vi gjorde inget, bara satt och chilla med våra VIPkort ;)
Blir ingen ridning idag, har ingen lust och är dö i huveeee.

Imorgon har jag ju Picca, Erica smsa nyss och han är halt .. Så jag ska bara mysa och beta honom, men det blir nog härligt ändå. Det bästa är ändå att få vara med honom och nu får jag ju mer tid att hålla på med honom så det är ju bra. Fast hoppas han blir bra snart ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0