Babbel

Hej! Ni kan inte ana hur trött jag är, fyy. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu men ikke, måste stänga datorn och fortsätta med läxan och efter det träna lite och duscha... Vi har så sjukt mycket i skolan nu känns det som - SO hemprov, SO arbete, ligger efter i matten, har ett prov imorgon och ett på torsdag, har även matteläxa jag måste hinna med och bläää.. Och sportfysiken ska vi inte ens snacka om, fattar inte ett SKIT och jag orkaaaar inteeee!
Menmen, bara att bita ihop och köra på - right?

Hade tänkt åka till Ella, men orkar inte. Trött, frusen och massa läxor som ska göras så det får vänta tills imorgon. Blir nog att fara dit imorgon, torsdag, fredag, lördag och söndag. Hon har ju trots allt haft en veckas vila! Har även lite planer på hur jag ska "träna bort" att hon backar när man sitter upp, vi ser väl hur det går :)

Jullan ska hit imorgon också förresten, tror jag. Isf kommer hon Själevad också går vi hem till mig, lär nog bah chilla och lite fix med bloggen lär det nog bli - snajsss!


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: haha amen niii dååå :D

2011-11-15 @ 18:49:40
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0