Doesn't mean I'm over just cuz' your'e gone.

Hej, har inte orkat blogga idag. Har bara slappat, men nu tyckte Jullan jag skulle blogga så vi kör på deee. ;)

For ju till Ludde och hans familj igår och åt, det var trevligt. Go'mat och trevligt sällskap, då är det inte helt fel! Vi tog iaf en taxi hem strax före tolv. När vi kom hem så gjorde jag och syrran oss klar för sängen sedan la vi oss i hennes säng och såg ett avsnitt av oth, inte helt fel de.
Idag vaknade jag halv tio, såg oth, åt frukost/såg oth. Har även suttit vid datorn, sett två avsnitt till av oth, failat då jag spelade på syrrans DS och plockat ur diskmaskinen. Ohjuste, har även gjort lite NO. :)
Nu ska jag fixa mig och dra på KU om en timma!

opssss

Kommentarer
Postat av: Bea

Jo jag håller med dig fullt om det Agnes, det känns som att man borde ge någonting tillbaka för att man får vara där och rida =)



Ja alltså att hjälpa till känns ju ändå obligatoriskt =)



Du kör alltså ungefär som jag, när man gör 2 boxar så känns det ganska lättsamt än att göra allihop, fast andra gånger kan det kännas riktigt skönt att bara göra allting och verkligen känna att man gjort hela stallet =)



Intressant att läsa vad du skrev i din kommentar! Kul att läsa om andras stallvanor =)

2011-11-07 @ 19:55:23
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0