Ellas (MIN...) önskelista!

Usch, lite gött de skulle vara att vara rik och köpa massa snygga outfits till mig och Ellsan! Längtar tills man börjar tjäna lite pengar, önskar jag hade jobb NU. Är i stort behov av pengar, både till kläder, spargrisen och mig själv känns det som!

SCHOCKEMÖHLE ♥
Hade jag pengarna hade jag inte tvekat en stund att köpa in ett av varje färg!

Skulle vara gött att ha såna här också, lite variation ;)


OCH EN SÅNHÄR, SNÄLLA TOMTEN en sån kan jag väl få? Galet härligt att ha en ändå! Läs här.


Neej, nu ska jag ta mig i kragen och gå ner och köra lite läxa. Sen blire teeee, criminal minds och när mamma kommer hem blir det nog färgning av håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0