Hej - Hejdå!

Kan väl blogga lite nu då, känns så tråkigt att blogga när allt känns så gammalt menmen ... Ska snart byta om och åka till stallet. Ska träffa Julia där, hade tänkt jobba från marken med lilla damen idag. Undra hur pigg hon är egentligen? Har inte varit där sedan i torsdags och då longerades hon några varv i skritt, sist jag red var fredagen den 18, ca. 2 veckor sedan och då skrittade jag ändå bara så ja. Sist jag red seriöst var v.45. Herregud, skärpning!!

Nejmen, ska som sagt longera idag. Träna lite varvbyten, stanna och hoppas man kan trava lite iaf! Imorgon om jag hinner dit blir det också longering. Fredag, lördag och söndag ska jag dit också, får se vad jag hittar på. Ska iaf försöka rida två gånger och släppa på planen en dag, ska även tvinga med Jullan så då kan ni förvänta er grymma bilder!!
Nästa vecka praoar jag ju som sagt hos Mia, så då ska jag försöka rida på morgonen några dagar. Blir nog tisdag, onsdag eller tisdag, torsdag. Vi ser väl, nu har jag iaf varit duktig och uppdaterat. Höres när jag kommer hem eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0