JAG HATAR NÄR DET BLÅSER, punkt.

Haha, Jullan kom ju till skolan när hon slutat också gick vi på Ica och köpte BJ♥ och sedan GICK vi hem till mig. Duktig vi är, hehe. Satt bara uppe vid datorn helaaaaa tiden, åt BJ, tuggummi, prata på skype och bah checka runt. Menmen det var riktigt gött ändå, alltid kul att vara med världens bästa vän!

Skulle egentligen till stallet sju och mocka också skulle Julia komma runt åtta men det blev ändrade planer så hon var där sex så då for jag dit halv sju. Då hade hon redan mockat och tagit in hästarna så det var bara att sätta igång att fixa Ellis. Har saknat min tjej otroligt mycket, tror hon saknat att bli ompysslad också för hon skulle bara mysa hela tiden - så fort jag hukade mig ner för att borsta frambenen så kom hon med mulen och skulle ha pussar!

Iaf, det blåste som faaan när vi gick ut och jag HATAR blåst vilket resulterar i att jag blir nervös och då blir Ella det med ... SUCK. Så därav gick ridpasset helt åt skogen. Skrittade ett bra tag och försökte få henne att slappna av men det gick sådär, tog lite trav och lät henne springa av sig lite. Red i ca. 15-20 minuter sen kände jag att det var riktigt ONÖDIGT att fortsätta så då gav vi oss. 

Borstade av henne sedan, kratsade ur hovarna osv. Pratade med Julia ett tag och sedan for hon så då sköljde jag av Ellas fossingaaaar! 
Imorgon blir det nog inget för jag ska antagligen på bio och se Breaking Dawn, kärlek!


jag älskar dig så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0