Någon snäll liten själ där ute????

Helt ärligt, jag skulle ju göra om hela skiten (bloggen, haha..) men jag kan INGET så ja, jag har fått lite hjälp men alla bara ger upp.. Less jag blir! Finns det ingen där ute som är BRA på detta och har lust att hjälpa mig?! För jag lovar er, så fort det är nytt och fräscht kommer bloggen igång igen - bättre än förr!!

SÅ, finns det någon som har lust att hjälpa till - don't be a stranger! Hör av er till [email protected] , kommentera här eller hör av er till mig på fb. Skulle betyda grymt mycket :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker du har en jättefin blogg! Supersöt häst med :)

2011-11-29 @ 21:54:01
URL: http://fialottalagomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0