Nellieberntsson.se

JAG ÄR MED ITÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!



Jag började följa Nellies blogg först iår, jag har hört talas om henne mycket men aldrig kommit mig för att börja läsa hennes blogg men iår började jag ju som sagt. Innan jag började läsa förstod jag inte riktigt vad alla tyckte var så bra, en 10 (11 nu då) årig tjej som sitter och bloggar? Det kändes bara fel, hon är liksom ETT år äldre än min lillasyster så det kändes bara FEL. Men sedan började jag ju som sagt läsa bloggen - och usch så fel jag hade!
Denna tjejen är full av självförtroende, power och rättvisa. Det är helt otroligt att en 11 årig tjej kan vara så mogen som hon är. Jag tycker verkligen om att läsa hennes blogg, då får man den där känslan av att alla lyckas. Alla kan lyckas, om hon som 9 år kunde starta upp en blogg som nu är en av Sveriges största hästbloggar då är allt möjligt.

Det bästa med Nellie är att hon visar respekt och är så rättvis, det är coolt tycker jag. 
Nellie, keep it up - du är grym på det du gör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0