Ner i källarn och träna, gött!

Tjaa! Jag är så otroligt trött så jag vet inte vad, skönt med lov dåra. 

Vaknade strax efter nio, då såg jag och syrran på ett avsnitt av oth sedan gjorde vi frukost och såg ett till avsnitt. Håller på att se igenom alla avsnitt för andra gången, älska♥
Efter dess har jag suttit vid datorn, kollat på tv, burit ner kläder osv. och gjort lite no. 

Senare idag, runt fem kanske, drar jag till ÖOR igen och träffar Mattu och kollar när hon rider. Lär nog träffa Julia också eftersom hennes dotter rider ikväll! Efter det får vi se ifall jag åker till stallet och hjälper till med inläppet. Isåfall så ska jag bara pyssla lite med Ella - borsta, skölja ben osv. :) 

Näää, nu ska jag ladda ner lite musik och sedan ska jag ner och träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0