T R Ö T T

ÅH, vad jag är trött!! Kom hem runt halv ett igår och gick och la mig så fort jag gjort mig klar för sängen. Somnade nästan direkt - inte så konstigt med tanke på att jag var trött typ tio haha ..
Hade ställt klockan på halv tio men snooza till halv elva och stängde sedan av klockan och klev upp typ kvart i elva. Åt frukost och såg Bonde söker fru och nu sitter jag här, har inte gjort mig klar eller något men det kan vänta.

Blir ingen Ella idag, tar det imorgon istället. Så fort mamma och pappa kommer hem ska jag ner och träna och duscha (vågar ju inte göra sånt när man är ensam hemma haha!). Också ska jag städa ordning på mitt rum och fixa mig och sedan senare ikväll kommer Malin och hennes familj också ska vi äta tacos. Får se vad vi hittar på senare, om vi kör på en vanlig MalinAgnes kväll och tjocka jävel eller något annat, vi ser väl ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0