Dagens diss ..

.. Går till folk som säger öppet och HÖGT bland folk om man står ett par stycken och pratar "Hördu, jag måste snacka med dig.." Det tycker jag är jättefult. Vill man snacka med någon om något viktigt, då kan man säga det när de är ensamma, inte dra upp det till en början bland massa andra. Bara för att visa de andra att HA ni får inte veta. Det är fult och jag hatar när folk säger så till mig, då skäms jag. Jag tycker det är så fult bara, kan inte riktigt förklara. 

.. KYLAN. Jag tror jag dör. Det är bara ca -5 på morgonen men jag fryser ändå arslet av mig så fort jag går utanför dörren. Usch, sommar tack!


Kommentarer
Postat av: malin

jomen men man kanske måste säga till personen att man behöver prata för att folk ska fatta att man ska va ensam? eftersom typ vi i klassen är med varann hela tin så är det svårt att bli ensam med en person utan att man måste säga till högt så?

2011-10-27 @ 16:41:36
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0