Dagens inköp!

Bilderna är grymt fula, men jag snabbknäppte bara så!



Babyblå filt (som ser vit ut ....) från Ikea, älskar filtar♥



En till ram som man kan ha tre kort i. Har en på mitt rum med Picca, men denna ska fyllas med kort av sessan! 



Ear Cuff och örhängen från Glitter.



Svart mössa från Hööks & svart pannband från stadium som jag kan ha i stallet när jag har uppsatt.



Stickad tröja från Gina. (sista bilden försökte jag ta kort på en ficka men aa -.-)


(fint med lådan i bakgrunden -.-)
De här ridbyxorna, var 50%. De är lite stora nere vid benen, men man har ju ridstövlar/chaps så det syns inte! :)


Fick ingen bra bild på tröjan, ni ser väl imorgon!




Också de här schabraket! Trodde de skulle finnas i svart men ikket, så det fick bli ett mörkgrått. Dock ser det brunt ut ibland, fick lite panik när jag kom hem men det ÄR grått! 

Sedan köpte mamma saxar så jag tog en som jag ska ha i stallet, köpte även en låda som jag ska se om den får plats i sadelkammaren så kan jag ha alla saker där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0