Dags att komma upp i sadeln igen!

Hej!

Har inte haft tid att blogga idag eftersom jag for till Alne direkt efter skolan. Mötte upp Julia där och kollade/hjälpte till när hon red, jag tycker de var duktiga men Julia var inte så nöjd tyvärr ..
Pappa hämtade mig strax efter fem och sen dess har jag ätit. Nu ska jag ta in ridkläderna så de blir lite varma sedan åker jag till stallet, ska mocka det jag hinner sedan kommer Mia också ska vi rida på lägdan. Ni vet där vi fotade de där fina bilderna på Ella och mig? Där ska vi rida, himla mysigt! Det lär hon tycka är okej, det är inte lika instängt som på plan. Känns skönt att komma upp i sadeln igen, har inte ridit sedan i Onsdags ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0