Håll tummarna med mig!!

Åh, Julia kanske inte kan följa imorgon och följer hon inte så blir det ingen hoppning och inga bilder. Så nu får ni hålla tummarna med mig inför imorgon, okej? ♥

Jag lär nog hoppa ganska lågt imorgon, då jag inte känner mig så säker med henne i hoppningen då jag inte hoppat seriöst och hon har nog inte hoppat så seriöst än heller .. Hade tänkt låna Jullans ridväst, då känner man sig ju mycket säkrare så, men den är på Alne så då frågade jag Henny men hon skulle ha sin så det sket sig. Menmen, vi får väl hoppa lite småhinder fast det funkar :) 
Mamma och jag letar för fullt efter en ridväst, känns onödigt att köpa en sprillans ny då de faktiskt går på över 1000kr och jag kommer ju inte använda den så hemskt ofta!

Men tillbaka till det jag skulle skriva om, nämligen vad/hur jag tänkt hoppa. Som det ser ut nu så ska jag hoppa på en åtta, alltså att jag rider på volt, hoppar och byter varv. Också rulla på så! Fast först lär jag hoppa bara "vanligt" för att få känna hur hon känns. Sedan lär vi nog inte göra galoppombyten då jag inte vet om hon kan det, men vi ser väl. No one knows!


Kommentarer
Postat av: Frida

Sugen på en ny design ? =) har just nu en tävling där jag lottar ut mellan 1 och 10 vinnare! :) kram <3

2011-10-23 @ 12:34:25
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0