I wish.

Vad jag önskar mig mest är att få träna för någon med Ella, få tips så att vi kan gå vidare. Visst, vi kan klara det själva men det skulle vara en stor hjälp om man fick träna någon. Dock är problemet att .. det finns nog ingen jag kan träna för, inte med Ella iaf. 
Varför? Jo, för att hon inte kan ridas som en "vanlig" dressyrhäst t.ex. och då tror inte jag att jag kan få de rätta tipsen för att vi ska gå vidare av en dressyrtränare typ. Ska jag träna för någon med henne, måste det vara någon som vet hur det är för mig att sitta på henne och inte kunna rida som jag brukar. Jag måste ju ändra mig bra mycket när jag sitter upp på henne! Jag kan inte rida på helsträckta tyglar, jag kan inte ta i henne för mycket och det är bara så annorlunda. Och det är lite drygt att veta att det nog inte finns någon jag kan träna för . :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg du har! Designen föll mig i smaken, inte för mycket och inte för lite. Bra inlägg att läsa och en mycket fin häst! /Elin

2011-10-24 @ 18:52:04
URL: http://elevating.blogg.se/
Postat av: ester

Vad är det du vill att ni ska lära er och så? Jag tror säkert att det finns någon tränare som kan hjälpa er. Det är ju bara att säga att ni är inte på så hög nivå inom dressyren och så :)

2011-10-24 @ 21:42:16
URL: http://esterolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0