Inköpslista - Hööks

Har suttit och kollat på Hööks hemsida, kollat runt på lite saker som jag bör köpa och hur mycket det lär bli. Kom upp i ca. 400 kr så jag ska ner och kolla hur det står till med pengarna och hoppas på det bästa!

Detta är vad jag ska köpa. Sedan ska mamma köpa ett par ridbyxor åt mig tror jag det var sagt? Och förresten, jag är inte så insatt i det här med putsning. Älskar att putsa men jag har bara tagit det som funnits när jag putsade åt Picca osv. Så nu undrar jag bara, måste man använda både lädertvål och läderbalsam? Eller räcker det med en av dem? Vad tycker ni? :)



Sedan är jag såhääääär sugen på att köpa det här och ha som dressyrträns och det andra som hopp/uterittsträns. Men jag har inte råd :( 
Fast ni måste ju erkänna att det är dösnyggt och att Ella skulle vara hur söt som helst i det? Det är dock ett ponnyträns, men det finns i Cob så Ellsan skulle kunna ha det! ♥

Nu ska jag ner och städa och räkna pengar, hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

asså jag brukar använda båda två ^^

eftersom lädertvålen tar bara bort smuts och gör det rent medan läderbalsamet liksom gör tränset mjukt och "återfuktar" ;p haha

Men ifall man håler tränset rent med lädertvålen så håller det sig mjukt ett bra tag då man använder det hela tiden (:

2011-10-23 @ 12:53:39
URL: http://sofiawikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0