Mot stallet!

Hej på er! 

Idag blev det skola, mådde inte hundra. Ryggen kändes piss och magen var ganska okej, men jag drog te skolan ändå. Pallade inte stanna hemma och missa mera. Sedan när jag kom hem så gjorde jag chokladbollssmet och tjocka, satt vid datorn och såg tv fram till fem då vi åt. Nu har jag nyss gjort lite matte, trodde jag låg jätteefter men det gjorde jag inte, men gjorde ändå ca. 6 tal då det var så enkelt så det känns lugnt med det!

Nu ska jag snart byta om och sedan drar jag till stallet. Ska börja mocka åt hästarna och runt sju kommer Mia också ska vi rida på plan. Egentligen hade jag tänkt fara dit och mysa, men sedan när Mia sa att hon skulle rida så tänkte jag att jag kan ju iaf rida en stund. Lär nog inte bli så hårt pass, får se hur hon känns! :)
Kanske ska försöka på mig att göra några flätor igen? haha .. Lär nog komma ännu en videblogg om kvällens ridpass, orkar inte skriva ser ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0