Stackars oss!

Ja, så synd om mig och älsklingstjejen nu! Hon står bara och blir tjock och jag sitter här och längtar efter att få hoppa och köra massa hjärngympa men hela min högersida är totaldöd. Haha, det blir typ bara värre, hur det nu är möjligt!! Armen gör ont som faaan och jag kan inte ligga på högersidan, rör någon min höft så gör det så grymt ont. Så ja, känns ganska ovärt att åka till Ella och stå där och klaga. Därför får hon vila också tar vi en jobbarvecka nästa vecka, då ska vi köra järnet. Har planerat in att hoppa, köra ett riktigt dressyrpass, träna från marken, rida barbacka och leka! Kommer bli jättebra det, verkligen. :)

Men istället för att sitta hemma ikväll så ska jag dra på ku några timmar. Ska träffa Linnea, och massa andra såklart! Bör nog gå och fixa mig nu, Malin kommer om en halvtimma typ. 
Vi hörs senare!

Älska att va seriös alltså! Rhodos ♥

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHHAHAHAHAHAHA söta <3

2011-10-17 @ 07:08:00
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0