You found me

Tjaa! Seg fredag, jäpp. Fast nej, haha ändå inte. Men for som sagt till gammelfarmor efter skolan, var jättemysigt. Vi fikade och pratade om mig och min bror när vi var små typ! Så kul att höra henne berätta om när man var liten, älskar att höra vad man gjorde osv. eftersom man själv inte kommer ihåg.
Som min brorsa när jag var nyfödd typ, då hade farmor hållt i mig också hade brorsan blivit jätteavis och gått och sagt till mamma bah, "kan du ta den där?" haha! Han var ju bara 2 då, så haha .. Men efter det var han snällare, vi var bestfrieeends när vi var små ju. Nej men typ, haha ♥

Oj, inte så intressant men aja. Efter det for vi och köpte svart hårspray till Ellen också for vi hem och gjorde pizza. Åt, fixade Ellens hår. Plattade och sprayade i svart färg också for hon på halloweengrej. Nu har jag iaf nyss duschat och sitter här. Ska snart gå ner och se på idol med mamma och pappa!

Lite bilder från idag kommer senare. Tagga sundsvall imorgon jao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0