You respond and let them fade and I just won't let you bring me down

Nu är det så jävla dags att skärpa sig och göra något med livet, jag säger det allt för ofta men det blir aldrig av. En an anledningarna till att jag slutade på ÖOR var för att få mer tid till att göra det jag vill och det är inte att sitta vid datorn hela dagarna!

Nej, nu är det skärpning. Skola på dagarna, plugga när jag kommer hem och sedan Ella. Dock blir det inte Ella varje dag, men minst tre. De dagar jag inte är hos Ella ska jag träna och vara med kompisar, måste även börja hjälpa till bättre hemma osv. 

Nu är det skärpning vafan, här kan jag inte sitta. Nu ska jag göra matteläxa, läsa engelskatexten och skriva Spanska glosor. Efter det blir det att cykla på motionscykeln en stund, sedan dusch och packa ner det jag ska ha med imorgon, sen kan jag slappa. Vi hörs!

Då kanske jag kan sluta få mina tankar på dig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0