20 September 2011

Hej!

Skolan var så grymt chill, kanske för att Kattis och jag stod i Cafeterian? Enda lektionerna vi var med på var 25 minuters Spanska och sedan ca. 50 minuters NO, där vi satt i en ring och redovisade om Könsjukdomar och Preventivmedel - jättemysigt med alla fina bilder måste jag få säga, gud så härligt det måste vara! Fast hur vare nu då?

Sedan failade vi i Cafeterian, haha, det började BRINNA. Dock inte vårt fel och det slocknade typ direkt också tog de bort ljusslingan, haha. Också var det typ 20 stycken som kom och ville ha toast och de tog slut och osten tog slut och jag stod där och panik gjorde nya och herregud, kaos var det!

Nu så ska vi snart på MC och äta, satan vad najs alltså. Längesedan man var ut med familjen och åt, så det ska bli trevligt. Älskar att äta på restaurang, haha! 
Ikväll ska jag nog till sessan, kanske gå på en promenad om Miriam har tid annars så mockar jag nog bara och hjälper till med intag osv.

Tråkiga inlägg, tyvärr får ni stå ut, eller så kan ni ju tipsa om vad ni vill läsa om? Så svårt är det inte!

sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0