Blev inget av det, såklart

Nej, dagen blev absolut inte som planerat! Har bara gjort ett matteläx tal och suttit vid datorn. Gick även på Älvens och åt kebab special, gött ändå. Nu ser vi på fångarna på fortet och dricker cola med is, mmm.

Imorgon så ska jag och Julia rida typ 08.00 på morgonen, så jag ska snart gå och sova. Blir till att kliva upp tidigt imorgon. Men det är skönt ändå, så är jag hemma runt 10-11. Då kan man duscha, göra läxa och fixa hemma och sedan är det bara att chilla resten av dagen eller vara med någon/några.

Men ridningen imorgon! Ska rida på plan, så ska fortsätta där jag slutade sist. Alltså massa skänkelvikningar och sådant jobbigt. Ska pröva skänkelvikning i trav med och se hur det går. Blir till att rida i minst 40 minuter iaf, det behöver lilla damen.

Säger godnatt härifrån, så - Godnatt!
söttjejen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0