Dag 21 – Något som förändrat mig

Hur menas detta då? Jag är mig själv, jag tänker inte förändra det. Men jag har varit väldigt osäker i vem jag är, och är nog det lite fortfarande, men jag vet vad jag vill och jag kämpar var dag för att uppnå det. Dock är det ingen som gjorde så att jag kom på det, jag kom på det av mig själv. Har nog alltid vetat, men om något har förändrat mig så är det nog P. För det var under tiden med honom som mitt självförtroende ökades från 0-1, typ.

Och ju längre tid som går, ju mer inser jag att jag måste våga stå på mig. Och det är inget mina kompisar kan hjälpa mig med, det är bara jag. Sedan så känner jag på mig att jag mitt självförtroende kommer ökas ännu mer nu när jag har sessan.

haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0