Dag 24 – Det här får mig att gråta

Alltså .. Jag gråter inte lätt. Fast samtidigt har jag väldigt lätt för att gråta ändå. Vi säger så här, jag kan inte gråta åt filmer, saker som har hänt förr och sådant. Däremot har jag grymt lätt för att gråta precis när det händer. Som när jag fick veta att P skulle flytta, då grät jag, nu kan jag inte gråta för det. När mina kusiner avlivade deras hund, som betydde mycket för mig grät jag, nu kan jag inte gråta för det.

Jag samlar alla känslor inuti mig, gråter inte och sedan kommer en liten skitsak och får allt att brista och då kommer alla känslor ut på en och samma gång. Man kan säga som så att jag gråter inuti, men på utsidan kan jag se ut som världens lyckligaste. Typ, haha, dumt allt lät nu! Men jag hoppas ni förstår :)

Därav vet jag inte riktigt vad jag ska säga .. Plötsliga saker, småsaker och sådant får mig att gråta.
Världens bästa Kapsyl, hoppas du har de bra där uppe ♥

Kommentarer
Postat av: malin

asså läskigt ändå, exakt samma för mig, kan börja gråta för ba en liten småsak, men inte gråta för nåt stort som hänt förut liksom

2011-09-20 @ 18:44:25
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0