Helgen

Så, nu har jag lite tid att blogga. Helgen har varit bra den, faktiskt. I fredags så for jag till Julia vid sex, sen skjutsa pappa oss direkt till Alne. Skulle ge Sudden och dem hö, men Wilma var där så hon skulle göra det. Alltså fick vi sitta där i en timma och vänta på bussen, haha ovärt.. När vi väl var i stan så gick vi på max och chilla, sen gick vi till barnens dag. Träffade massa najs folk som Mattu och Philip, Evelina, Fia, Henny, Evelina, Emelie och säkert fler. Snackade också med Robert i telefon, bah jao haha .. Nejmen, vi gjorde inte så mycket. Gick runt och snackade och sånt men mysigt vare! Halv elva for hon hem så då gick jag och var med Matilda, Kattis och Malin. Gick till bk och åt strips i typ en timme haha, sedan skjutsade Kattis och Matilda hem mig och Malin till mig för henne föräldrar var hos oss.
Igår så for jag ju till Kattis och var med henne och Eve. Asnajs ju! När jag kom gick vi till Time och hyrde I spit on your grave , jag dog vafan! Menmen, hon hade scooby doo så vi såg det efter, alltså fick jag inga mardrömmar hihi ;)  Men filmen var mest sjuk, så jävla konstigt. Aja, var hemma tolv iaf och idag så har jag vare och kollat på tävling på ÖOR med Julia, härligt det!
alla bilder blev kass :( , men aja. REBECKAAA OCH ALLEEEEBALLE på bilden iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0