Klockan är endast 13.37

Klev upp kvart i nio, åt en snabb frukost, satte mig framför datorn och sedan satte jag mig ner med min enorma läxhög. Vi har Maläxa och Noläxa tills tisdag, ska även ha gjort klart avsnitt 1.3 i matteboken tills imorgon. Vi har engelskaglosor tills onsdag, spanska har vi till torsdag och HKK till fredag. Sedan har vi ett hemprov i SO till vecka 39. Nu är jag klar med engelskan, har 1 matteläx tal kvar, ca. 3 tal kvar av avsnittet, jag kan nästan hela spanskan och HKK:n har jag bara börjat på. SO hemprovet har jag gjort 4 uppgifter av ca. 30 på? Men det känns lugnt än så länge, ska fokusera på den här veckans läxa först och främst!

Har även hunnit med att gå ut till kaninerna och gett dem mat och vatten, ska ut snart igen om jag får med mig syster och städa åt dem, har även fikat och sett på lite tv. Fixat bilder sedan igår och klockan är bara halv två! Helt otroligt vad skönt det känns! Den här stilen ska jag fortsätta med, absolut.

Nu ska jag städa iordning på mitt rum, packa ner gympakläder inför imorgon, gå ut och städa åt kaninerna, göra mer läxa och tvinga syrran att göra sin läxa. Hör av mig när jag är klar, puss!
en bild på Amadeus från igår, kommer mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund

allt bra?

2011-09-11 @ 15:06:53
URL: http://eriicanylund.blogg.se/
Postat av: Erica Nylund

bara bra med mig!

2011-09-11 @ 16:48:20
URL: http://eriicanylund.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är DUKTIG Agnes!!!! Kramiz

2011-09-12 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0