Lite nya saker på g!

Är ledsen för den kassa uppdateringen, men jag har lite saker på g. Som är bra, det handlar om bloggen iaf. Hoppas ni kommer gilla det, för jag tycker det känns väldigt härligt iaf! Mer än så får ni inte veta förens allt är klart :)

Igår så åt vi hos min gammelmormor vid tre, sedan hämtade Malin mig med moppen också for vi till Ella. Väl där så hade busan rymt, förstår inte hur eftersom alla andra var kvar i hagen..? Jaja, hon stod och betade på ängen bakom vinterhagarna så jag gick bara dit och hämtade henne.

Sedan så körde vi lite av The Porcupine Game. Gick sådär, hon var lite borta. Men hon var grymt känslig när vi backade. Behövde bara vicka lite på fingret och lite i repet så backade hon, duktig tjej! Inkallningarna tycker jag sitter bra, behöver bara huka mig ner så kommer hon. Stanna ute på spåret måste vi träna mer på, för hon förstår inte riktigt och likaså med traven.


bild från sist malin var med.

Idag så har jag massa plugg, ska plugga matte för vi har prov på tisdag, göra klart sohemprovet som ska in på torsdag och även engelskaläxa som ska in på onsdag ..
Ska såklart ta mig bort till Ella senare ikväll också! Ska mocka och rida med Julia om hon hade tid, annars blir det en tur på planen själv :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0