Snart, så snart!

Lenore ska fixa med designen ikväll, den borde bli klar då tyck jag. Sedan får ni överraskningen, är grymt taggad, kommer bli asnajs!

Har inte orkat uppdatera om Ella, men jag vene vad jag ska säga? I lördags red jag på kvällen med Julia, körde bommar. Hon blev grymt pigg så hon fick flänga runt på spåret och när hon lugnade sig och slappnade av så gav vi oss.
I söndags for jag dit vid tolv och red, hon var grymt dryg och drog bara i traven. Så rullade på över en bom tills hon lugnade sig, då gav vi oss.
Igår så löshoppade vi, dock bara ca 50-60. Men de fattade inte riktigt vad de skulle göra tror jag, så vi får pröva igen någon annan gång! Blev ingen film heller, det regnade så :(

Känner att det börjar gå trögt igen nu med Ella. Har varit på plan i över en vecka, men imorgon ska vi ut på en längre tur tror jag. Sedan så ska jag köra dressyr på torsdag, vila/promenad på fredag, bus på lördag och hoppa på söndag. Och sedan ska hon få vila i en vecka. Kommer rida ut lite kanske, och busa på planen men ska låta henne vila från alla krav osv, känner att vi båda behöver det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin häst :) Hur stor?

2011-09-27 @ 21:24:30
URL: http://cavall.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg, allt bra? :)

2011-09-29 @ 12:09:39
URL: http://sanningenomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0