-

Hej på er, känner att bloggningen varit rätt kass idag med. Eller nej, ni har ju fått bilder och så i alla fall! 
Idag var en ganska dryg skoldag, fast ändå inte, haha.. Först hade vi 2 timmars svenskanp förberedelser, sedan spanska då vi såg film och fick sluta 10 miuter tidigare så då fick vi längre lunch. Idrott, då vi åkte skridskor som ni såg! Och sist hade vi matte/no, där jag jobbade jävel - i alla fall på matten (; 

Idag har jag bara suttit rakt upp och ner typ, tänkte åka till hästen men pappa och mamma är på bio, suck. Tar det imorgon istället! Förresten så blev det strömavbrott när jag ggvar i stallet igår, jag dog ju säkert inte. Jag var ärligt talat LIVrädd. 

Nej, nogtjatat! Nu ska jag ner i källarn och träna, dunka musik och duschaaa. Efter det blir det frukt och "How I met your mother" (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0