Staden

Hej på er, idag har jag varit på stan mesta av dagen så därför har jag inte kunnat blogga! Vi slutade 11.20 så då gick vi och åt lite lunch och sedan tog jag, Matilda, Kattis och Evelina 12.18 bussen till stan. Vi gick runt på massa affär och jag fick med mig ett par trosor, en mössa, något hårgrejs och en nattkräm - allt var väldigt behövligt, så det var skönt! (: 

Vi satt även på UH någon timma och fikade och pratade, väldigt mysigt. Evelina och Kattis åkte hem 15/15.30 så då blev det bara jag och Matilda kvar tills hon for hem runt 16.00. Då gick jag bara runt och såg dum ut, köpte en loka och tuggummi och satte mig i badhusentrèn och väntade på syster och pappa! 

Har nästan nyss ätit och nu ska jag snart byta om och dra mig till stallet. Blir ingen ridning idag, ska rykta igenom henne ordentligt osv. Kanske går ut lite också om jag får lust med det! Kommer nog hem strax innan 21.00 så ska försöka hinna uppdatera er då, puss!

↑Bild från när jag satt på badhuset med mitt pick och pack, även en med min billigaaa mössa!


också en uschebild på mig och min mössaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0