A little list.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad, uttråkad. 
Favoritgodis: Inget, haha

Är det nåt du absolut inte äter: Jaaa, men inget jag kommer på nu...

Kläder just nu: Jeans, linne och kofta.

Musik just nu: Ingeee

Vad sa du senast: Aa

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden typ.

Sommarplaner: Sommarjobba, sola, vara med alla kompisar, träna med Ella, Falsterbo, ullared och massamassa annat.

Fisk eller badkruka: Badkruka.

Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: SOL och varmt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: båt, dator, kompis

Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Inget. Tycker de är onödigt att sitta uppe halva nätterna om man inte gör något speciellt, men är VERKLIGEN ingen morgonmänniska...
Sparare eller slösare: Slösare förr, sparar mer nu, men lite mittemellan.

Bästa film: Bra fråga!

Tror på liv på andra planeter: hmm ja, någonstans finns det säkert liv.

Kommer du ihåg din första kärlek: Jajemen
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, kan jag inte säga. Pratar inte med varandra längre. 
Har du några homosexuella vänner: Naj, inte vad jag vet av iaf.

Tror du på mirakel: Absoluuut.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det är klart! 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jorå
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, ibland kan man väl vara lite förbannad på den men nej.  
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2. 
Bio eller promenad: Beror på humör :)

Är du kittlig: haha, tyvärr.......

Snarkar du? Nopeee
Stjärntecken? skytten
Rädd för insekter? Åhja!

Äckligaste insekten: spindlar eller något

Största svaghet: Tänker alltid "om..." eller "tänk om det händer..." osv. Är typ alltid orolig, hatar det!

Det här är jag bra på: Lyssna typ.

Bästa bok? Haha, typ Afroditeböckerna eller Twilightböckerna!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Resa tillbaka och göra om saker så att det blir bra.

Vad vill du jobba som? Ingen aning! Gärna med djur, eller något eget :)

Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare

Skriver du dagbok? Ibland ... ;)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill gärna tatuera mig men vet inte om jag vågar.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mittemellan, inte direkt bombnedslag. Men brukar ha lite kläder här och där, när jag ser hur det är får jag dock panik så ;)

Gungar du på stolen? Sometimeeees
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJ
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger, ops
Är du rädd för blod? Nje, 
Saltar du på maten? Behövs det så, ja

Gillar du att sjunga? Afan, bara ingen hör
Anser du att du är stark? Jag är ju inte svag iaf :)

Brukar du sola? Jaa

Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Aldrig
Snusar du? Usch, naj
Använder du knark? Neeeej
Kaffe, te eller inget? Te :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0