Ella 7 Januari 2012

Gud vad skevt det känns att skriva 2012!


När jag tog ut Matrix till hagen igen så kom min fina prinsessa jäktandes mot mig och såg så glad ut, det värmer i hjärtat ohja, så då skyndade jag mig att hämta in henne. Hon stannade precis utanför hagen och en bit efter det men hon hängde på nästan direkt, sista biten sprang vi för jag frös händerna av mig haha...

Väl inne i stallet så borstade jag av henne, men hon var redan ren så det gick väldigt snabbt. Tog sedan ut henne på framsidan också klickade Jullan ett par fina kort! Gick/sprang sedan runt lite också gick vi in igen för hon var galet stressade då Conny stod och gnäggade som en galning, suck. Mös lite inne i stallet också fick hon gå ut igen, drog världens repa genom hagen när jag släppte henne, haha min söta snutti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0