Igår (Lördag den tjugoåttonde i första)

Har helt glömt bort att berätta om igår ju, opss. Men iaf så for jag, mamma, pappa och Ellen och åt på Harrys och sedan gick vi på hockeyn. (Fatta att jag skrev TVÅ långa inlägg till er igår på mobilen när vi kolla hockey, men WiFi skiten döda ju precis när man skulle publicera.....) Träffade även Jullan där så var lite med henne i andra pausen! :) 

Modo vann iaf med 6-2, riktigt bra jobbat tyck jag! Jag tycker ju egentligen INTE om hockey, tycker att det är så långtråkigt att titta på - klockan stannar var och varannan minut och det tar en eeeevighet, men så kan det ju bero på att jag inte är så intresserad också - MEN stor jävla creed till alla som spelar hockey. Jag skulle ALDRIG klara det, tycker det är nog hemskt att titta på när de slänger in varandra i sargen och kötta som bara den på varandra. Jag riktigt känner hur ont det måste göra, ser galet hemskt ut - så stor CREED till alla hockeykillar/tjejer som pallar trycket haha.. (kanske ni kan se såhär på ridsporten också..? Nej, haha, men lite så känns det nästan.)

Efter hockeyn gick vi till hemmakväll och hyrde filmer och köpte chips. Hyrde "Bridesmaids", den var riktigt bra! :)


från innan vi for på Harrys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0