Provande av sadel ikväll!!

Gaaah, hoppas till hundra att hästen är bra nu!! Ska dit runt åtta och mocka (om inte det är gjort redan), antagligen hjälpa till att ta in hästarna också ska jag borsta av Ella och prova hur hon reagerar om jag lägger på sadeln och spänner sadelgjorden lite löst - håll tummarna för henne!
Är ridplanen skottad ska jag nog longera typ tio minuter också (om det inte är döhalt..). Är sååå taggad på att få sätta igång min lilltjej nu, longera idag och imorgon (förmodligen) och på torsdag blir det nog bara mys, fredag vila och lördag uteritt hoppas jag och på söndag får hon gå ett skrittpass på banan om allt är bra med henne.

Hoppashoppashoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0