Sammanfattning av 2011 ~ Januari - Juni

Januari


* Hade tjejkväll hos Malin med hon, Kattis och Matilda. Rebecka kom även senare om jag inte minns fel!
* Bästa Henny och jag var och kollade på Idolerna när de var på arenan. 
* Jag, Amanda och Mattu var typ oskiljaktiga i stallet och hittade alltid på massa kul! 
* Om jag inte minns fel var det runt här jag började rida Picca barbacka eftersom han hade problem med sadeln. 
* Pappa fyllde år, även mormor fyllde år och gammelfarmor! 

Februari


* Josse fotade mig och Picca när vi red ute på lilla planen den 11.
* Hade tårttävling på skolan, vi gjorde Askungens bröst ... Fråga inte, haha ....
* Picca flyttade till Alne sista februari, om jag inte har helt fel? 

Mars


* For till Klimpfjäll i en vecka med familjen och Malins familj. Vi åkte skoter, madrass, bob och hade det gött. Malin och jag prövade även att slänga oss utför en backe också körde vi skoter. 40!!!!! hahaha, pinsamt ..
* Jobbade på med Picca, nu i ett nytt stall med nytt folk. 
* Lärde känna Jullan på riktigt och började umgås med henne, bästvän♥

April


*
Åkte upp till Arjeplog några dagar för att träffa kusinerna & faster. Hade det fullt upp med att passa hund och unge när faster jobbade på dagen - men det var kul! 
* Firade sista april hemma med familjen, Strömstedts och Häggströms!
* Började tagga inför Rhodos och skrev packningslista, haha ...
* Henny och jag började träna för fullt på Friskis och Svettis. 
* Alex fotade mig och Jullan. PICCA FYLLDE 17! 

Maj


* Konfirmerade mig (det regnade, därför mitt hår förstördes... </3) 
* Grillade med konfagruppen! 
* Städade ur mitt skåp och slutade på ÖOR ...
* Var till Sundsvall med Jullan, åt massa glas, var på Hööks typ fem gånger och shoppade massaaa! 
* Jullan fotade mig och Picca massa.
* Red barbacka massor och hade det underbart med min prins. 
* Mattu och Bea stod i cafèterian på ÖOR så joinade dem och hade kuuuul! 
* Hälsade på hos Mia och kollade på Ella.

Juni


* Tjejkväll hos Kattis med Malin, jag och Matilda!
* Rhodos med Häggströms ;) 
* Midsommar firades hemma hos oss med Grundströms/Ställs och Häggströms. 
* Följde Jullan och hennes familj till Mellansel och badade, Jullan tvinga på mig hennes lillebrors otroliga söta brillor ;) 
* Fotade Sudden med Jullan.
* Malin fotade mig och Picca♥

Nu hoppas jag att ni läser för detta tog typ över en timma, haha ... Och detta är ju inte allt jag gjort, bara det jag kommer ihåg/har bilder på! Nu ska jag till mormor och sedan till Ellson. Juli - December fixar jag ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha döö för alla fula bilder på mig! :D

2012-01-04 @ 13:36:15
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0