trettioett snedstreck ett

Godkväll på er! Ja, jag inser hur fult det låter men vem bryr sig. Just nu sitter jag iaf och dricker blåbärs smoothie och pratar med Kattis inför imorgon. Vi slutar ju 11-11.30, inte riktigt hundra på tiden men inte senare än 11.30 i alla fall, så Kattis, jag och kanske Matilda ska in på stan då. Det är inte riktigt bestämt ännu, men det blir nog så också på kvällen åker jag och rider Ella. 

Idag tänkte jag jobba ikapp lite matte och åka till Ella, men jag jobbade igenom ett helt kapitell på matten idag så jag sket i att ta hem den. Ella sket det sig också med eftersom att pappa tydligen var i Umeå och sedan skulle han direkt på hockeyn.. Har verkligen börjat få tillbaka "ridsuget" så jag vill bara dit nu!! 

Jaja, sånt är livet. Nu ska jag fortsätta dryga musik och dricka smoothie. Blir en tidig kväll ikväll + liten sovmorgon imorgon eftersom pappa skulle skjutsa oss imorgon tror jag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0